dopiero wieczorem kapnąłem się ze nie działa światełko przy otwieraniu drzwi oraz w bagażniku i jak się potem okazało dioda w popielniczce. Zgłosiłem usterkę sprzedawcy...
podczas jazdy na dłuższej trasie zapaliła się diodka przy popielniczce. Odrazu sprawdziłem światło na suficie i też działało. Następnie za jakiś czas znów ciemnia.... JAkieś pomysły ? Na początku myślałem ze to bezpiecznik ale to by się nie pojawiało i nie znikało...
Nie działa mi tez domówiony tempomat - ponoć brakuje jakiegoś modułu, ale może to ma jakiś wspólny obwód zasilania z oświetleniem w środku?
Cóż nowiutkie autko to niestety albo stety tylko servis niech podepna sie do kompa i powinni cos temu (tempomatowi) zaradzic i pewnie z oswietleniem moze coś wyjdzie?
Jest Skoda Octavia 1,9 tdi Jest Seat Alhambra 1,9 tdi
Była Skoda Octavia 1.9 sdi , VW Passat b5 fl 1.9 tdi , Opel Vectra C 3.0 cdti
A mówiła mama -
"Ucz się synu na ginekologa, bo to i forsy dużo i ręce cały czas w cieple" - mruczał pod nosem kierowca TIR-a zmieniając w mroźną noc koło w naczepie. http://campaign.scania.com/v8/
to była by ciekawa konstrukcja... wspólny moduł oświetlenia popielniczki, drzwi i tempomat..... może jest konkretna sekwencja odpalania a na poważnie to jedź do serwisu i nich ci nie ściemniają z tempomatem, bo skoro nowiutkie autko i dobierałeś w opcjach tempomat to z fabryki musiał wyjechać działający, a jeżeli misie serwisowe bawiły się w dokładkę to powinni wiedzieć jaki masz mieć moduł sterowania w kierownicy to oczywiście nie jest pewnik, bo mój moduł dalej nie współpracuje z wielofunkcyjną kierownicą, ale skoro masz nowego furaka to ciśnij i wymagaj. w końcu to skoda, a nie fiat.
kolego ale wiesz ze Skoda zaskakuje nas wszystkich np. ja miałem problem z pradem w zapalniczce i powiedz co ma wspólnego blokada dzialania tylnych szyb a właśnie tym pradem ? :?:
a tak na powaznie >>KATER<< wal do serwisu i z grubej rury nie za jakies byle jakie autko wywaliles kupe forsy tak jak >>OORSOO<< pisze to nie fiat :!: :!: :!:
Jest Skoda Octavia 1,9 tdi Jest Seat Alhambra 1,9 tdi
Była Skoda Octavia 1.9 sdi , VW Passat b5 fl 1.9 tdi , Opel Vectra C 3.0 cdti
A mówiła mama -
"Ucz się synu na ginekologa, bo to i forsy dużo i ręce cały czas w cieple" - mruczał pod nosem kierowca TIR-a zmieniając w mroźną noc koło w naczepie. http://campaign.scania.com/v8/
Romekm76, no niby racja, ale zawsze to jakaś egzotyka rozumiem jak u mnie, podłączenie funkcji kierownicy wyłącza wspomaganie i masz wybór, kręcić kółkiem jak w nysce i delektować się przłączaniem muzy w radiu, ale luksusowo śmigać i tylko marzyć, że przyciski zaczną działać. nie zmienia to faktu, że trzeba cisnąć ASO i nie dawać sobie wciskać kitu
stary !! masz nowy wózek, nie zaglądaj nigdzie, bo powinienieś żyć luksusem nowego komfortowego samochodu
ważne, żeby szybko to zrobili, a moduł nie był produkowany w meksyku
luzik ponoć zamówili już odpowiedni moduł ;-) Ale kazali czekać kilkanaście dni.
No to skoro dali dupy to zapytaj kierownika serwisu jak Ci to wynagrodzą ? ja bym był bezczelny i to zrobił w kocu zamawiałem takie a nie inne auto i powinno wyjechać całkowicie sprawne a nie z jakąś nie doróbką.
Wiadomo, od ASO wymagam a tu pytam bardziej z ciekawości
Kupiłem postawową wersję 1.6 + metalic + klima + gaz + tempomat. Poszedłem do salonu akceptując cenę taką jaka była. Nic nie naciskałem.
Dali wydaje mi się dobrą cenę poza zniżką fabryczną (chyba 9500) dostałem rabat 3% od salonu oraz gratis listwy boczne, dywaniki, panel do niefabrycznego radia, chyba jeszcze czujnik temperatury (ten może jest w standardzie, juz sam nie wiem)
Tempomat jest mi potrzebny bo mam problem na trasach 1000km z pozycją nogi na gazie więc się nie wykręcą. Ale rozmowy są na poziomie więc raczej wszystko będzie po mojej myśli
Komentarz